۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۰۰۰۱۴
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار طلاب و فضلای انقلابی:

اجتماع فیضیه نماد همگرایی جوانان وبزرگان بود|استمرار انقلاب مرهون طلاب جوان

اجتماع فیضیه نماد همگرایی جوانان وبزرگان بود|استمرار انقلاب مرهون طلاب جوان
نایب رییس جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت نقش طلاب جوان در آینده کشور و استمرار انقلاب گفت: یکی از دلایل انقلابی ماندن حوزه حضور طلاب جوان درصحنه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا،  تعدادی از طلاب و فضلای جوان و انقلابی حوزه علمیه قم در فضایی صمیمی با هدف قدر شناسی از برگزاری باشکوه و با عظمت اجتماع حوزه علمیه قم در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب با آیت الله حسینی بوشهری نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار گفت: به بالندگی، انقلابی بودن و با نشاط بودن حوزه معتقدیم، این حوزه زنده است به زنده بودن طلبه های جوان. انقلاب ما با همین طلبه ها و فضلای جوان شکل گرفت.

وی افزود: اگر این شور و شعور و احساسات پاک طلبه های جوان آن موقع درکنار حضرت امام نبود  تردید نکنید که این انقلاب آنچان که رخ داده، رخ نمی داد.

نایب رییس جامعه مدرسین با بیان این که انقلابمان را مرهون نسل جوان حوزه آن موقع می دانیم، اظهار داشت: استمرار انقلاب هم مرهون نسل جوان کنونی حوزه است؛ این حرف را از روی مبالغه نمی گویم؛ بلکه با اعتقاد می گویم و این باور قلبی بنده است. خیلی ها تلاش می کنند که حوزه را مقابل انقلاب قرار دهند یا حوزه کاری به انقلاب نداشته باشد و یا دغدغه مند نباشد اما موفق نخواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل انقلابی ماندن حوزه حضور جوانان طلبه در صحنه است. این را ما در دفاع مقدس دیدیم و شهدای جوان طلبه یکی از افتخارات بزرگ حوزه های علمیه است.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: اینکه دیده می شود شما طلبه های جوان حاضر در صحنه، در کنار اساتید با تجربه، دلسوز، اهل نظر و بصیر قرار گرفته اید و از رهنمودها و تجارب آنها بهره می برید، بسیار خوشحال کننده و کار با برکتی است. اجتماع یک شنبه فیضیه نماد این همگرایی مقدس جوانان و بزرگان بود.

محمد قمین
ارسال نظرات